Wow, you guys didn't like this

Birt 8 jan 2021
We hear ya. Give us a few weeks, and we'll give you something you'll love. [slide whistle]

Ummæli

  • If you're going for "game show" style, you need to start watching some British game shows because if that's american influenced, american game shows need to burn in hell.

  • Holy creap lois

  • "yiayks" genius.

  • It had major "Jack to the future" cringe vibes

  • .

  • I just think it’s funny this got more views than the actual video

  • What the actual fuck Cedric?

  • Is it just me, or does John sound sour as all hell?

  • Can’t wait for the YIAYder Cut to come out!

  • nobody gonna talk about how that blue border is stolen from Scott the Woz lol

  • “a few weeks”

  • **slide whistle sounds**

  • #releasethedouglasscut

  • We completely ended this whole series 😂.. he posted like 5 times after this video.. In like 3 months...jesus

  • Jack it's been 2 months

  • Now THIS is the editing we need

  • I feel bad for the dude He got his own ISchats Orginal Series and everyone hated it so much he had to re-edit it. It's like gotta fix fast all over again

  • uh is this gonna happen orr

  • 1:01 "its gonna take a few weeks" 2 months later

    • I mean 8 weeks is a few

  • Honestly my solution is to either: Make it family friendly WITHOUT the cringe (possible but it seems to be a lost art) Or Make it so cringe that it overlaps and becomes funny

  • “This is gonna take a few weeks.” *-JohnMovies, two months ago.*

  • Was this canceled?

  • as Tom Scott said, “Don’t shoot for the moon and miss” that video was trying to be like an actual game show but you didn’t have the budget of a big game show so it fell into a kind of uncanny valley between fun home made entertainment and full on TV game show

  • Still waiting John

  • "a few weeks". 2 months later...

  • Jack says:it will only take a few weeks. Almost all of us:where is it John.

  • Few weeks, few months...

  • yway

  • Completely unrelated, but I think I got the first ad for the south park vaccination special that says "tonight at 8" (This was commented on 00:09, March 10, 2021)

    • ok but why.

  • I liked yiay time, I think it would work better as an actual game show in person

  • It’s been 8 weeks, still no episode

    • @Joshua Galva yeah true good point

    • @Nikola Milić Well they have to re-edit all of the episodes while having needed to agree on an aesthetic that works. I personally don't think they could cancel the show if they wanted to. They'd probably have contract trouble with all of the ISchatsrs involved with the show. And if it was cancelled, I feel like Jack would have said so already, as there's no point in making his fans anticipated for something that won't ever actually come out.

    • yeah it's prob not coming back

  • I thought it was alright...

  • Ahahahahaha fucking Cedrik.

  • People be hatin man 🥺 looking forward to the new edited show - so proud of you Jack 😊❤

  • awooga

  • 0:23 the fact he says “we” is what puts me off this show, I don’t want a team of people editing it, Jack should edit it himself

  • Tbh jack I liked it, I'm sorry it go such negative feedback

  • Jack there's no "WE" in YIAY...

  • its been a month, john

  • Biden is still bombing countries and refuses to raise the minimum wage. Y'all dumb for voting

    • Wow this is a very on-topic comment!

    • *slidewhistle*

    • "We honestly appreciate your feedback in the comments" chief this ain't the place to talk about that

    • Based and redpilled Forty keks tits or gtfo op is gay ylyl cringe edition

    • @Eliza Kroon figured I tell some dumbasses the truth.

  • Cant believe this got more views then the actual show, I’m wheezing.

  • ISchats be looking pretty cringe not funding this man his own full-budget PMS show, his sketches are honestly top-tier and I think would work great for a sketch-comedy series

  • I genuinely hope his endeavor is successful but I think Jack's style of humor just isn't meant for the kind of format/content ISchats wants to sponsor

  • I didn't see that coming, I thought YIAY Time was alright

  • Cedrik roasted

  • I get it’s because Jack’s working with ISchats, but him using “we” instead of “I” makes me uncomfortable.

  • How long is a few weeks

  • Wait he wasn't making a parody of the ISchats Rewind concept?

  • "Because at the end of the day, I am really proud of the show" Are you tho?

  • 400k more views

  • ISchats changed the likes on it lmao

  • I actually like the yiay time

  • NOOOOO I LOVE IT! SCREW THOSE HATERS!

  • I think he gave up on the project, at least in terms of just re-editing. Which is completely fair! Jaiden didn't even look like she wanted to be there, the jokes were unfunny and completely off-brand and Jack wasn't acting anything like his usual self. No amount of better editing can fix that.

  • Yeah it was honestly terrible and I've been watching since wayyy before yiay

  • Jack it's been almost 2 months

  • Dear Jacksfilms, You Lied To Us. You Said "New YGS Episode Every Month" But You Got Postponed And There's No New Videos, Later You Predicted The Future Episode Of YIAY Is All About Microsongs, Make A 2 Suggested Videos, 48 Hours Film Festival, YIAY Live (Are You Funnier Than A ISchatsr?) On Twitch, New Questions On YIAY But Not Used, About YIAY TIME And You Said "New Episode Of YIAY TIME Every Tuesday & Thursday" But There's No New Episode Because Your Fans Hate You Because Of This, No New Episode From JackAsk & Your Fans Say "Please Bring Back JackAsk" And Many More. Well....I'm Done With You & Your Girlfriend/Wife Erin (2toesup) Do Make Us Mad About It. Well... YOU LIED TO US!!!! OKAY?!?! SO PLEASE STOP LYING TO US!!!! AND START REVEALING THE TRUTH WHAT HAVE YOU DONE!!!! I Warning You To Stop Lying To Us & Start Revealing The Truth What Have You Done. I'm Not Dissapointed, I'm Just Mad About. And I Hopefully, Jacksfilms & Your Girlfriend/Wife Erin Will Read This.

    • He stopped the series entirely, due to being burned out. Get your filthy ass outta here. If you can't respect his mental health you shouldn't watch his videos.

    • I think you've just provided some decent material if you want more YGS

  • Yiayks

  • "Me Me Big Cringe" made me laugh so hard

  • Jack your are amazing but the slide whistles are better

  • This got twice the views the actual video got. .

  • "Few weeks"

  • Instead of slide whistles, you should use Discord notification sounds

  • Rip cedrik

  • I love it how every sound effect is IIEEEeeeewoop

  • i like that this video has more views than the actual episode

  • why did this get more views than the actual video?

  • I could care less what is done I just didn't like the name of the series.

  • look how they massacred my boy lmaooo

  • Somehow this video is more entertaining than the entirety of the pilot episode. I hope the rest of the show will be funnier.

  • just stop

  • Did we just sonic him? Lmao

  • So uh.... like.... hows that editing going ??

  • I’m actually pretty mad at what JacksFilms has become. As his channel went on, he just got less and less funny. Example, “holy crap Lois”. He’s just riding with memes now and getting away with honestly pretty cringe.

    • user checks out

    • He has been on this platform for more then a decade he is "too old for this shit" but he cant leave cuz he wants that mansion

  • Don’t get me wrong, I love jacksfilms, but I’m worried he’s losing popularity and relevance on ISchats. I feel the reason why is the fact that the majority of the videos he’s made in the last year or two have been comment section or so related. It’s not really Jack anymore, it’s his comment section making the videos. People subscribed for Jack, and unfortunately he hasn’t been doing that much original content (by which I mean videos without any comments or ideas from others) and it feels like they are subscribed to the comment section. Even his ISchats original series is just YIAY. His chance to do something fresh was blown. And people just don’t feel the need to watch his videos anymore. It makes me sad to see. He needs a rebranding or a new gimmick I reckon. I know making original content isn’t easy, but Jack is more than capable of doing it. I’ve noticed his subscriber count is lowering, not getting higher, which is sad to see. Anyway, that’s my rant. Love you Jack

  • mans show had more alive whistles than whipcracks in Johnny Test

  • How long does it take to remove some slide whistles?

  • Rip Cedrik

  • As much as I hate the word "yikes," yiayks is pretty genius.

  • did u delete the original?

  • Jacksfilms big forehead

  • You guys just don't like it when a ISchatsr edits differently than they usually do their videos when it's for ISchats Originals. So what? Maybe Jacksfilms likes this editing style and wants to make more of it. Y'all just disappointed it doesn't have Jack's usual meme shenanigans

    • I mean, yeeah...? And…?

  • First off , thank you jack for responding and listening to criticism. Not many people do . BUT . I don’t think you can fix this show unless you re-record ALL the footage because everyone seemed like they were fake or didn’t want to be there . Editing out the sound effects won’t fix no humor . Ok love you bye bye

  • Shut up intern 2

  • Taking criticism like a gentlemen

  • Bro either remove sound effects Or ADD MORE

    • I genuinely want to see that.

  • since when was jack releasing no content for a month allowed

  • Ok but legit if they tripled the amount of slide whistles that would be one of the funniest damn things I’ve ever seen

  • Basically doing what Paramount did with the Sonic Movie. Just another example of people handling criticism correctly.

  • Honestly i clicked on the YIAY Time video, heard one slide whistle and immediately walked away from my PC

  • YIAYks.

  • Gotta make sure to give this video my daily watch

  • Jack you alive? Its been more than a month

  • This has more views than the original video

  • bruh idk what to say

  • just post the next episode un-fixed and call it a parody of the first

  • Jack released a new song

  • I still hate that damn slide whistle

  • Cool still haven’t uploaded for a month

  • Man. I feel like I haven’t laughed watching jacks stuff in months ever since he stopped making fun of furries. #BringBackFurryHatingJack